Nasza aplikacja Click2Talk to rozwiązanie służące do wielokanałowej komunikacji biznesowej.
Pierwsza warstwa to webowy widget do umieszczenia na stronie internatowej. Za jego pośrednictwem klienci będą mogli w bardzo prosty i szybki sposób skomunikować się
z Państwem w wybrany przez siebie sposób: za pomocą czata, rozmowy głosowej, sesji wideo. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem internetu w związku z czym nie wiąże się z dodatkowymi kosztami po żadnej ze stron. Wykorzystujemy dostępne już pakiety internetowe lub podłączenie do sieci WiFi. Po stronie Państwa Klienta nie będzie potrzeby instalowania czegokolwiek, a komunikacja odbywa się o dostępne w komputerze lub telefonie komórkowym kamery i mikrofony.
Druga warstwa to bardzo przyjazna i ergonomiczna aplikacja do obsługi po stronie konsultanta / agenta bezpośrednio zaangażowanego w Państwa działania biznesowe. Konsultant logując się do aplikacji natychmiast otrzymuje dostęp do wszystkich dedykowanych dla niego interakcji ze strony internetowej. Konsultant może rozmawiać na czacie, może zaprosić do rozmowy głosowej lub sesji wideo, może wymieniać się ze swoim rozmówcą plikami, zdjęciami dokumentami, może pomóc
w wypełnieniu formularza, znaleźć coś na stronie doprowadzić do finalizacji transakcję handlową. Aplikacja w swojej drugiej warstwie zapewnia nagrania rozmów, bardzo szczegółowe raportowanie zarządzanie obsługą klienta w sposób odpowiadający najwyższym standardom rynkowym.
Zarówno widget jak i aplikacja umożliwiają dowolną customizacje (dopasowanie wyglądu) według Państwa wskazań. Logo, kolorystyka, kształt okienek, czcionki i wiele wiele innych.
Zapraszamy do skorzystania z Naszej Aplikacji.
Link do cennika – przeniesie Państwa na zakładkę, gdzie znajduje się więcej szczegółów dotyczących możliwych wariantów współpracy.
Napisz do nas na czacie i już teraz przetestuj, jak to działa.
Zostaw do siebie kontakt, a nasz doradca oddzwoni jeszcze tego samego dnia.